czwartek, 17 lipca 2014

Czekoladowe batoniki z kaszą jaglaną, owocami i orzechami – bez cukru

     Do przygotowania batoników zainspirowała mnie preparowana kasza jaglana. Pierwszy raz się z nią spotkałam i postanowiłam natychmiast wykorzystać. Dodałam orzechy, migdały, owoce suszone i wyszły batoniki z bogatym wnętrzem. J

batoniki

batoniki

batoniki

Składniki:
  • 100 g gorzkiej czekolady,
  • 1 łyżka masła,
  • 4 łyżki preparowanej kaszy jaglanej,
  • 2 łyżki daktyli bez pestek,
  • 1 łyżka ananasa suszonego,
  • 8 orzechów włoskich,
  • 1 łyżka migdałów.

Przygotowanie:

Czekoladę wraz z masłem rozpuszczamy w kąpieli wodnej. Odstawiamy do lekkiego przestygnięcia. Orzechy, migdały, daktyle i ananasa kroimy na małe kawałeczki. Dodajemy do czekolady. Dosypujemy kaszę jaglaną. Mieszamy. Umieszczamy w foremce silikonowej np. keksówce. Górę wyrównujemy łyżką. Odstawiamy do stężenia. Najlepiej schłodzić w lodówce. Podajemy pokrojone na kawałki. Smacznego!

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny blok czekoladowy, dużo zdrowszy od tego na mleku w proszku (mimo, to i tak go uwielbiam)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! Proszę osoby anonimowe o podanie chociaż imienia :)

Z powodu dużej ilości spamu w ostatnim czasie zmuszona jestem wprowadzić obrazkową weryfikację komentarzy. Przepraszam za utrudnienia :)